18 Haziran 2010 Cuma

Bloğun Son durumu..

Devam ederim heralde fakat.. hem tasarım işleri hem de diğer işler birikti.. bu yüzden epeydir kafamda olan konuları yazamadım..

bir kaç tane ubuntu için içinden çıkılamayacak şeyleri hazırlarsam eklemek istiyorum fakat günün yirmidört saat olması cidden büyük bi engel şu sıralar :)

grup2.0, yeni dağıtımlarda otomatik kurulum harici kurulum yapabilme v.s. tarzında ki yazıları da eklemek istiyorum.. ayrıca bu bloğa yeni bi tasarım yapıp herkesin kullanabileceği bi şekilde yanında dökümantasyon yapıp dağıtmayı düşünüyorum..

bu tema dağıtmaya wordpress, drupal gibi scriptler içinde bir kaç tane hoş ve sade tema fikrim var ama sanırım bir hayli zaman alıcak..

en kısa zamanda bunlara da vakit ayırabileceğim sanırım.

ubuntu 10.04 veya önceki dağıtımlar hakkında yardım almak için sağ tarafda ki online yardımı kullanabilirsiniz. vaktim olmasa da zaman ayırmaya çalışırım.. yada size tavsiyede bulunabilirim :)

en kısa zamanda görüşmek üzere :)

2 yorum:

  1. Selamünaleyküm :)

    Benim de blog'um var lem, bak.

    YanıtlaSil
  2. 28 temmuzda mı yazdın bunu olm hani nerde alet ya.. rezil oldum herkese.. telefonuda açmıyosun!.

    YanıtlaSil

Yorum için teşekkürler hocam.. Yine bekleriz ;)

En Çok Okunanlar