4 Kasım 2009 Çarşamba

Kget torrent pro with download ubuntu 9.10 problem!

Kget torrent programıyla ubuntu 9.10 download problemi!







:) yine ben..

nedendir bilinmez ubuntu 9.10 intel 32bit download torrent linkinden torent çekeyim dedim :) herneyse makina bayadır açıktı bi kapatıp tekrar açtım aa bide baktım yeniden başlatmadan sonra /tmp dizinine kayıtlı torent dosyası uçtuğundan :D download a devam edemiyorum :)

hemen yukarıdaki linke tekrar tıkladım ubuntu-9.10-desktop-i386.iso.torrent dosyasını indirdim kgetle aç yerine Save as seçeneğini kullandım dosyayı indiği yerden alıp  /tmp dizinin içine attım tekrar download start tıkladım aa bi de baktım download devam ediyo :) uzun zamandır yazamamıştım böyle gereksiz bi konuyla başlayalım bari :) tekrar merhabalar 9.10 la çok yakında tekrar sahnelere döneceğim :)
kget i denemek için kget download linkinden faydalanabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler hocam.. Yine bekleriz ;)

En Çok Okunanlar