8 Ağustos 2009 Cumartesi

Brasero disc burner da bug var hata: Please replace the disc with a supported cd or dvd: Unable to write with the current set of plugins.

Sevgili bayramın lafıyla "yav hoca bırak hoca yav".. lan arkadaşsistemi kurduğumdan beri cd basmamıştım sevgili hkcığımın(hikmet K.) salak windowsuna format atılıp xp ile ubuntu birlikte işler hale getirelecekti sınavlardan sonra dedeimdedim bi baktım cd yok elimde :D yatakların arasında bi cd buldum AKUT sağolsun aradım ve geldiler :D nasuf abi allahiiyn sevim sağolasın :D insanın böyle abileri oldumu sırtı yere gelmiyor vallaha ("oha lan harbiden aradın ve geldiler öylemi?" sorusuna cevap olarak ben size zimbabvede ki aç ve tüyü bitmemiş çocuklardan bahsederim :D )..
neyse sonra benim huyumdur isonun üstüne çift tıklarım cd yazmak için başka bir yazılım kullanmam :| anamm cd nin üstüne tıkladım bide ne göreyim çat hata..








aha bu olayın tıklamadan sonra böyle olması gerekirdi :| bknz: aşağıdaki hata.. şimdi yanlış bişey yapmış olabilirim daha doğrusu yanlış ifade etmiş olabilirim Brasero Disc burner vardı sistem de onunla çalıştırmaya çalışıyodu.. heh böyle olunca yazı toparlanacak :D ama daha önceki dağıtımlarda hiç böyle olmamıştı.. ki ozaman brasero da yoktu ama demekki sistemde bi yamukluk olmuş ben brasero disc burner ı kurunca aksaklık olmuş yada önceki gibi direk dağıtımla nautilus cd-burn şeysi gelmemiş :| hooh aha durum aynen bu :| sonra brasero dan kaynaklı aşağıdaki hata..

"Please replace the disc with a supported cd or dvd:
Unable to write with the current set of plugins." diyo.. o ne lan öyle dedim tabi önce ama sonra sorgulama icraat yap anlaşım sayesinde çözüm aradım :| bi baktım bug var "amk dedim bug var peki update sırasında niye paketlerle düzeltilmiyo" dedim.. :| (haklıyım tabi teşekkürler bana hak verdiğin için ey okuyucu :D)



neyse karşılaşırsanız.. System>>Administration>>Synaptic Package Manager a "nautilus-cd-burn" yada "cd burn" yazmanız ve paketle birlikte gelen her halta onay vermeniz..
bu işlemden sonra braseroyu bir daha göremedim :D çünkü kaldırılmıştı ve iyi oldu :| artık eskisi gibi çift tıkla .iso basabiliyorum ve mutluyum..

Başkalarıyla iki satır muhabbet etmek de size mutluluk verebiliyo ama onlar çekip gidebiliyorlar üstelik sebebsiz.. sırf korkuları yüzünden her neyse manyaklığım tuttu farkındayım..

Ununmayın; "Yapamam dersen yapamazsın, yaparım dersen en fazla daha çok bozarsın.."
iki satır muhabbeti beceremiyosanız Synaptic package manager la uğraşın ne bileyim php ye verin kendinizi o da olmadı python da proje yapın ama insanların sizi kırdıkları gibi yerinizde saymayın.. artık çocuk değiliz ve kaybedicek vakit pek yok ;) (ha bazen ağır olabiliyo ama hayat işte, iş yok güç yok ne yapalım yasmı tutalım bu kadarını becerebiliyoruz artık sevdiklerim gidince birşey yapamıyorum ve yine 2-3 sene önceki gibi koşmak isterdim peşlerinden ama nedense halim yok :| )

sürç-ü lisan eylediysem affola.. hadi azcık şenlenelim aşağıdaki şarkı size armağan olsun :D :* hepinize :P bknz: nisbet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler hocam.. Yine bekleriz ;)

En Çok Okunanlar