7 Ekim 2008 Salı

Benden.. ((: anılar..

evet.. bana bu dünya hep saçma gelmişti.. ta ki windowsun yaptırımlarından bezene kadar.. parayla bi yazılım alıyosunuz ve kendinize en büyük eziyeti yapıyosunuz.. bu saçma gelmişti bana bi programı saatlerce arama motorlarında arıyosunuz kurana kadar bin eziyet çekiyosunuzz yetmiyo kurduktan hemen sonra restart işlemiyle son noktaya geliyo (((: bu inanın bazen işgence boyutuna geliyodu benim için.. ve sonra fark ettim ki.. bişeyler değişiyo ve insanlık için birileri çırpınıyo.. sizi bu illetten kurtarmak istiyo ve bunu bedava bizim değimimizle beleşe yapıyo ((: önce açıkca hadi len dedim.. vardır bi çıkarları (((: sonra gördüm ki hayırr onlar gerçekten bişe linux kuruyler yapıyo ve bundan zevk alıyolar.. işte sonra ben neden yokum dedim ve bu tip şeyler yapıyorum şimdilik.. (((:
herhanggi bi linux sürümü.. sizin için çok şey değiştirir emin olurr bilgisayarın başından kalkmayacaksınız.. (((:

gelelim başlangıç için artılara..
herhangi bir donanımı bilgisayar taktınızz aa bi baktınız ki windows sizden driver cdsi istiyor.. (((: merak etmeyin o bunu hep yapıyor.. (((:
linux sürümlerinde böyle bi sorun yaşamayacaksınız..
mesela windowsunuza bi virus bulaştı (((: merak etmeyin windows bunu hep yapıyor çünkü virusler hep windows için yazılır.. ((: linux yüklerseniz.. bu sorundan kurtulmuş olucaksınızz.. o virusu monitörde solucan şeklinde görmeniz mümkün (((:
heheh mesela büyük bi dosyayı silmek, taşımak yada kopyalamak istiyosunuz.. aa bi baktınızz windowsunuzz kasmaya başladı (((: merak etmeyin ooo bunuuu heppp yapıyooorr ((((:
linux kurun geçer ((((:
v.s. v.s. v.s. ...........

bu ve bunun gibi faydaları internette bulabilirsinizz copy-paste yapmamak için aklıma geleni yazdım (((: şimdilik yeterli hoşca kalın..

Devam Edicek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler hocam.. Yine bekleriz ;)

En Çok Okunanlar