2 Haziran 2008 Pazartesi

Merhaba..

Merhaba..
Linux'la yeni tanışmış insanların çektiği sıkıntıları biliyorum..
ben hala yaşıyorum mesela türkçe kaynak çok az bu yüzden bulabildiğim işinize yarıyabilecek her şeyi burdan paylaşmayı düşündüm, umarım işinize yarar ve kazasız belasız ülkece windows illetinden kurtuluruz ((: ..
Bu yolla bende daha çok araştırma yapıp Ubuntu işletim sistemini daha yakından tanıyacağım yazılarımdaki olabilecek yanlışları düzeltmemde bana yardım ederseniz sevinirim.. Yorum yapmaktan çekinmeyin ve problemlerinizi yazın çünkü sizin için yaptığım araştırmalarla kendim de her geçen gün yeni birşeyler öğreneceğim.. ve sonuçta yine insanlık kazanacak (((:
Beni desteklemeniz dileğiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler hocam.. Yine bekleriz ;)

En Çok Okunanlar